Tuesday, January 2, 2018

Yasin x- Brothers akan muncul kembali

Biarpun kelibatnya tidak selalu kelihatan di media dan pentas persembahan, istilah menyepi daripada dunia seni tidak pernah wujud dalam diri penyanyi, Yasin Sulaiman.

Bahkan, artis yang mula menempa nama bersama kumpulan Brothers ini terus berjuang dengan cara tersendiri dalam mengangkat terjemahan seninya.
Selepas muncul dengan single 2 Malaikat pada hujung tahun lalu, iaitu lagu dihasilkan khas bagi mengenang pemergian teman mereka daripada kumpulan terbabit, Salleh Deril, yang meninggal akibat serangan jantung pada 6 Oktober 2016, Yasin akan muncul pula dengan single berjudul Wahai Manusia.
Sekian lama tidak muncul dengan single sendiri, Wahai Manusia yang turut menampilkan Altimet, Syrimo dan artis rap dari Amerika Syarikat (AS), Baraka Blue, dilihat mampu mengingatkan semula peminat kepada penyanyi serta komposer yang cukup terkenal dengan lagu Mimpi Laila ini.
"Saya menjangkakan lagu ini akan mula dipromosikan pada bulan depan oleh pihak Warner Music.
"Lagu yang bersifat ketuhanan ini ditulis sendiri liriknya oleh Baraka Blue. Ia mempunyai maksud yang sangat mendalam. Saya berharap ia mampu dihayati oleh kita semua dengan sebaik mungkin," katanya yang memuat naik teaser lagu berkenaan laman sosialnya, baru-baru ini.

sumber: BH Hiburan.

No comments:

Post a Comment